PV3S UPG-250 GM
původem z AČR. Motor M1. Výborný technický stav. Horší pneu. Veškeré původní vybavení.
!!!PRODÁNO!!!
Praga V3S UPG 250 GM - další z mnoha využití podvozku PV3S. V tomto případě jde o mobilní hydraulický zdroj určený pro kontrolu a případné doplňování hydraulických systémů letadel a vrtulníků. Původně byl instalovaný na podvozcích vozů GAZu-51, nebo méně častých ZiL-130. V 80. letech bylo rozhodnuto o vysloužilosti ruských vozů a agregát byl přesunut na PV3S.
Nástavba obsahuje benzínový motor ze ZIL 157, tím jsou poháněná 3 hydraulická čerpadla s průtokem 43l / min. Navíc je zde i 100l nádrž na hydraulickou kapalinu. Nástavbu je snadné odmontovat a velmi zachovalý povozek využít dle potřeby. Tento konkrétní vůz disponuje již hnacím agregátem M1 s odstředivou filtrací oleje, hydraulickou spojkou apod. Z důvodů využití jen pro potřeby servisu letecké techniky, vůz má minimální množství najetých kilometrů.
Tabulka parametrů
Název parametru | Hodnota |
---|---|
Obecné informace | |
Max. rychlost | 75 km / hod |
Délka | 6,91 m |
Šířka | 2,32 m |
Výška přes kabinu řidiče bez zatížení | 2.550 mm |
Výška přes plachtu bez zatížení | 2.970 mm |
Rozvor náprav | 3.580 mm (mezi 1. a 2. nápravou) + 1.120 mm (mezi 2. a 3. nápravou) |
Rozchod kol přední nápravy | 1.870 mm |
Rozchod kol zadních náprav | 1.755 mm |
Světlá výška | 0,4 m |
Hmotnost | 5,745 t |
maximální celková hmotnost se zatížením | cesta 11,24 t, terén 9,24 t |
Brodivost | 0,8 m |
Dojezd | 600 km |
Výstupnost | 0,45 m |
Překročivost | 0,7 m |
Poloměr zatáčení | 10,5m |
Doplňující informace | |
Osádka | 2 kabina řidiče |
Pohonná jednotka | |
Motor | T 912-4 |
Specifikace | vznětový, čtyřdobý s přímým vstřikováním, vzduchem chlazený |
Počet válců | 6 v řadě |
Palivo | motorová nafta |
Objem motoru | 8.100 cm3 |
Maximální výkon | 88 kW při 2.100 ot. / min |
Maximální točivý moment | 452 N.m pri 1.400 ot. / min |
Spotřeba léto / zima | 32 / 37 l / 100 km |