PV3s radiostanice R-3AT-P
původem z AČR
!!!PRODÁNO!!!
Standardní nákladní automobil Praga V3S se skříňovou dělenou nástavbou posloužil jako podvozek pro R3A/AT mobilní radiostanici. Součástí přípravy aktivního postavení bylo i vysunutí 2 stožárů o výšce 11 m. Vůz disponoval možností šifrované komunikace skrz "utajovačku", která byla mnohdy utajená i pro samotné osádky. Kabina je rozdělena na 2 části z toho 1.část určenou pro obsluhu a 2.část kde operoval velitele.
Součásti soupravy:
- rdst R-107
- rdst R-111
- rdst R-123
- rdst R-130
- telefonní přístroj TA-57
- účastnická skříňka linkového dispečinku LD-15
- 2 x tlf. přístroj TP-25 s přístavkem TP-25Rd
- 3 x jednotný rádiový vyzváněč JRV-1
- ovládací panel PU-1
- 3 hovorové soupravy - 3 hovorové soupravy
- připojovací kabel, doplňkový připojovací kabel
- zařízení pro vnitřní spojení
Druhy antén v soupravách radiostanic :
- R-130 - symetrický dipól 2 x 25 m ( 2 x 15 M)
- R-111 - anténní stožár 11 m vysoký s tyčovou anténou 3,4 m
- R-107 – drátová anténa 40 m
- 3 prutové antény MB-31-4.
Tabulka parametrů
Název parametru | Hodnota |
---|---|
Obecné informace | |
Max. rychlost | 60 km / hod |
Délka | 7,15 m |
Šířka | 2,32 m |
Výška | 3,02 m |
Rozvor náprav | 3.580 mm (mezi 1. a 2. nápravou) + 1.120 mm (mezi 2. a 3. nápravou) |
Rozchod kol přední nápravy | 1.870 mm |
Rozchod kol zadních náprav | 1.755 mm |
Světlá výška | 0,4 m |
Hmotnost | 9,52 t |
Brodivost | 0,8 m |
Dojezd | 600 km |
Výstupnost | 0,45 m |
Překročivost | 0,7 m |
Poloměr zatáčení | 10,5 m |
Výška závesného bodu pro přívěs | 1.000 mm |
Obsluha | velitel,2x radista, řidič – strojník elektrocentrály |
Pohonná jednotka | |
Motor | T 912 |
Specifikace | vznětový, čtyřdobý s přímým vstřikováním, vzduchem chlazený |
Počet válců | 6 v řadě |
Palivo | motorová nafta |
Objem motoru | 7.412 cm3 |
Maximální výkon | 70 kW při 2.100 ot. / min |
Maximální točivý moment | 353 N.m při 1.400 ot. / min |
Spotřeba léto / zima | 32 / 37 l / 100 km |